· Kalite yönetim sisteminin gereklerine uymak ve etkinliğini devamlı iyileştirmek,
· Personelin sürekli eğitimi ile kuruluşun değer ve ilkelerini benimsemesine, çağın gerektirdiği bilgi ve teknolojileri kullanmasına ve verimli çalışmasına bilinçli olarak süreklilik kazandırmak,
· Hasta memnuniyetini esas alarak insanları sadece hasta olarak değil, toplumda yaşayan bir birey olarak ele alıp; fiziksel, psikolojik ve sosyal ihtiyaçlarına destek olmak,
· Çalışan memnuniyetini esas alarak çalışma koşullarını iyileştirmek ve hastalara hızlı, güvenilir, güler yüzlü ve şefkatli sağlık hizmetleri sunulmasını sağlamak,
· Kaliteli, uygun nitelikte ve zamanında sunduğumuz sağlık hizmetinin, tüm çalışanlarımızın katılımıyla sürekli iyileştirilmesini sağlamak,
· Hasta Bilgi Gizliliği ve mahremiyetinin her alanda korunmasının sağlanması.
23 Eylül 2024