Kalite Yönetimi

Kalite Politikası

·         Kalite yönetim sisteminin gereklerine uymak ve etkinliğini devamlı iyileştirmek,

·         Personelin sürekli eğitimi ile kuruluşun değer ve ilkelerini benimsemesine, çağın gerektirdiği bilgi ve teknolojileri kullanmasına ve verimli çalışmasına bilinçli olarak süreklilik kazandırmak,

·         Hasta memnuniyetini esas alarak insanları sadece hasta olarak değil, toplumda yaşayan bir birey olarak ele alıp; fiziksel, psikolojik ve sosyal ihtiyaçlarına destek olmak,

·           Çalışan memnuniyetini esas alarak çalışma koşullarını iyileştirmek ve hastalara hızlı, güvenilir, güler yüzlü ve şefkatli sağlık hizmetleri sunulmasını sağlamak,

·         Kaliteli, uygun nitelikte ve zamanında sunduğumuz sağlık hizmetinin, tüm çalışanlarımızın katılımıyla sürekli iyileştirilmesini sağlamak,

·         Hasta Bilgi Gizliliği ve mahremiyetinin her alanda korunmasının sağlanması.

23 Eylül 2024