Kurum Kalite Politikası olarak tıp etiği ve bilimsel kurallardan ödün vermeden, kaynakları en etkin ve verimli şekilde kullanarak, kalite yönetim sistem şartları çerçevesinde, eğitimli güler yüzlü, bilgili ve deneyimli ekiplerimizle güvenilir sağlık hizmeti sunmayı amaçlamakta ve;
► Hastanenin amaçlarına ve amaçları doğrultusunda oluşturulan stratejik hedeflerine uygunluğu kapsamında; Yönetim tarafından her yıl Kurumsal Amaç, Hedef ve Eylem Planının hazırlanarak hedeflere ulaşma durumunun değerlendirilmesini, uygunsuzluk durumlarında düzeltici iyileştirici faaliyetler başlatılmasını sağlamayı,
► Kalite hedeflerinin oluşturulması ve düzenli olarak gözden geçirilmesi kapsamında; Üst yönetim, kalite yönetim birim çalışanları ve bölüm kalite sorumluları ile her yıl bölüm kalite hedeflerinin ve bölüm gösterge hedeflerinin hazırlanmasını ve hedeflere ulaşma durumunun değerlendirilmesini, uygunsuzluk durumlarında düzeltici iyileştirici faaliyetlerin başlatılmasını sağlamayı,
►Kalite yönetim sisteminin şartlarının yerine getirilmesi ve sürekliliğinin sağlanması kapsamında; Kurumumuzda Kalite Yönetim Sistemi çalışmalarının tüm birimler ve tüm çalışanlar tarafından yürütülmesi gereken bir faaliyet olarak kabul edilmesini sağlamayı ve bu doğrultuda tüm çalışanları kalite yönetimi ve kalite iyileştirmeleri konularında bilgi sahibi olmaları için sürekli eğitimler, saha ziyaretleri, öz değerlendirmeler, bina turları vb. çalışmalarla bilgilendirmeyi ve çalışanların kalite çalışmalarına katılımının teşvik edilmesini sağlamayı,
►Kalite yönetim sisteminin etkinliğinin sürekli iyileştirilmesi kapsamında; Yılda iki kez yapılan öz değerlendirme, bina turları, saha ziyaretleri, bölüm ve kurum içi eğitimler, komite toplantıları, İOBS Bildirimleri, düzeltici iyileştirici faaliyetler, kök neden analizleri gibi çalışmaların tüm kurumda sürekli ve etkin yürütülmesini sağlamayı taahhüt ederiz.
Bu hedeflerimize ulaşma yolunda;
Hasta Odaklı Yaklaşımla;
►Hastanemizde sunulan her türlü hizmette; kalite standartlarına bağlı en iyi tanı ve tedavi hizmetini sunmayı, hasta haklarına saygılı davranmayı, hasta ve yakınlarını bilinçlendirerek tanı ve tedavi sürecine tam katılım sağlamalarını, yaşam kalitesini yükseltmeyi ve hasta güvenliğini tüm yönleri ile sağlayarak hastalarımızın talep ve önerileri doğrultusunda gerekli iyileştirmeleri yapmayı, memnuniyetlerini en üst düzeyde tutarak hizmet vermeyi,
Çalışan Odaklı Yaklaşımla;
►Uluslararası standartlarda tanı ve tedavi hizmeti sunan referans bir hastane olmayı,
►Sunduğumuz hizmeti sürekli geliştirerek tıbbın gelişimine katkıda bulunmayı,
►Ekip anlayışını benimseyip kurum bilincini yaşatmayı,
►Yürürlükte bulunan yasal ve diğer şartlara uymayı,
►Çalışanlarımızın sağlığını ve güvenliğini ön planda tutarak en uygun çalışma ortamını oluşturmayı, düzenli risk değerlendirmesi yapmayı ve gerekli önlemleri almayı,
►Çalışanlarla düzenli toplantılar yaparak alınan geri dönüşlerle ilgili gerekli düzenlemeleri yapmayı,
►Çalışanların kurum içi ve kurum dışı eğitim faaliyetlerine katılmalarına destek olmayı,
►Her birimin kurum amaç ve hedefleri doğrultusunda bölüm hedeflerinin oluşturulmasını ve hedeflerine ulaşma yönünde gerekli desteği sağlamayı,
►Tüm çalışanlarda kurum kalite kültürünü oluşturmayı, kalite yönetimi kapsamında her birimin kendi kalite standartlarını bilmesi ve benimsemesi yönünde eğitim faaliyetleri planlamayı,
►Öz değerlendirmelerle kalite faaliyetlerinin sürdürülmesini ve gerekli iyileştirici faaliyetleri planlamayı ve uygulamayı taahhüt ederiz.
13 Ağustos 2025